جمعه ٠٤ اسفند ١٣٩٦ - 
1 2
 
منو اصلی
 
صفحه اصلي > چارت سازمانی > مدیریت > معاونت درمان > شرح وظایف کلی واحد > مدارک مورد نیاز جهت تاسیس مطب پزشکان 
 
 

1-    اخذ پروانه تاسیس مطب در یکی از مناطق شهرستان ورامین و قرچک (ورامین ،قرچک ،زیبا شهر ،باقر آباد ،خیر آباد ،جواد اباد ،و.....) طی مراحل زیر :

مراحل اخذ پروانه :

الف )ارائه در خواست کتبی مبنی بر موافقت اخذ پرو انه در یکی از  مناطق فوق به مدیریت همراه با ذکر آدرس مطب مورد نظر و معرفی حداقل 3 روز کاری با ذکر ساعات فعالیت

ب)دریافت موافقت کتبی شبکه بهداشت و درمان و ارائه به سازمان نظام پزشکی ورامین

ج)ارائه مدارک مورد نیاز به سازمان نظام پزشکی ورامین

2-  ارائه فتوکپی مدارک ذیل به واحد نظارت جهت تشکیل پرونده :

-  کارت ملی

- نظام پزشکی

- پروانه دائم

- تمام صفحات شناسنامه

- پروانه مطب

3- اعلام شروع به کار فعالیت پزشکی طبق پروانه با ذکر آدرس دقیق ،تاریخ وساعات روزهای فعالیت به همراه شماره تلفن ،موبایل ،فکس و ایمیل به واحد نظارت بر درمان

4-  تکمیل فرم تعهد تاسیس موجود در واحد

5-  مراجعه به واحد بیماریها جهت توجیه از نظر نظام مراقبت بیماریها

*  بدیهی است در صورت طی مراحل فوق ارائه گواهی سابقه فعالیت در شهرستان به همکاران امکان پذیر خواهد بود

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک : info@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.