برگزاری کارگاه مهارتهای ارتباطی توسط واحد سلامت روانی ،اجتماعی واعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین
به همت واحد سلامت روانی واجتماعی واعتیاد مورخ 6/3/94 لغایت 7/3/94 کارگاه مهارتهای ارتباطی توسط واحد سلامت روان جهت پرسنل ستادی وکارشناس مسئولان ستاد برگزارگردید ...
به همت واحد سلامت روانی واجتماعی واعتیاد مورخ 6/3/94 لغایت 7/3/94 کارگاه مهارتهای ارتباطی توسط واحد سلامت روان جهت پرسنل ستادی وکارشناس مسئولان ستاد برگزارگردید . این کارگاه با همکاری واحد آموزش بهداشت وتدریس مباحث آموزشی توسط خانم معصومه آشوری کارشناس مسئول واحد سلامت روان به نحوءمطلوب برگزارگردید. مباحث مطرح شده شامل :(تعریف ارتباط،معرفی اجزاءارتباط،انواع ارتباط، تعاریف شنیدن وگوش دادن ،موانع گوش دادن فعال ازطرف گوینده وشنونده، تکنیک های گوش دادن فعال ،آشنایی با زبان بدن،ارتباط در سازمان ،ویژگیهای شخصیتی مدیر خوب ،چگونگی برخورد با افراد دشوار در سازمان ) می باشد.لازم به ذکر است کارگاه مذکور به علت کاربردی بودن مباحث ونحوء مطلوب انتقال مطالب مورد رضایت شرکت کنندگان قرارگرفت .
نظر