فعالیت های مربوط به کارگزینی
1- مکاتبات اداری مربوط به امور پرسنل شبکه بهداشت و مراکز تابعه با دانشگاه و معاونت های مربوطه(مربوط به تبدیل وضعیت ، ارتقا گروه،انتصاب،انتقال و ماموریت،تخلفات ، بازنشتگی،اعلام نیاز.........)
2- صدور احکام کارگزینی(احکام دوره ای مثل تغییر حقوق و مزایا،ارتقا گروه،برقراری و حذف فوق العاده ها،انتصاب،تبدیل وضعیت،مرخصی بدون حقوق و اعاده بخدمت،استعلاجی...)
3- صدور ابلاغ(مشمولین لایحه خدمات پزشکان و پیراپزشکان،پرسنل جدیدالاستخدام،ابلاغ های داخل سازمانی ...)
4- دریافت،ثبت و محاسبه مرخصی و پاس های کارمندان
5- برگذاری کمیسیون پزشکی و ابلاغ نتایج آن به ذینفعان
6- دریافت گواهی انجام کار و ماموریت های پرسنل مراکز و ستاد شبکه و تحویل به حسابداری
7-توجیه پرسنل ورودی جدید(طرحی/جدیدالاستخدام،انتقال و مامورین ورودی) از لحاظ مسائل مربوط به کارگزینی و کارمندان
8-انجام امور مربوط به بازنشستگان
9-گزارش حضور و غیاب به مدیریت و پیگیری تخلفات انضباطی پرسنل
10- پردازش و ارسال درخواست های پرسنل به دانشگاه و یا سازمان های دیگر(گواهی اشتغال بکار،امکانات رفاهی،عدم نیاز پزشکان،....)
11- تهیه لیست پول لباس پرسنل مشمول و تحویل به حسابداری شبکه
12- مکاتبات با اداراتی همچون اداره برق ، گاز ، آب ، بیمه
14- تامین گزارشات و آمارهای دوره ای و یا موقعیتی جهت تصمیم گیری مدیران و یا به درخواست معاونت ها و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه
15- ارسال مدارک مورد نیاز به دانشگاه جهت تشکیل پرونده آموزشی پرسنل جدید
16- ایفای نقش پشتیبانی در بعضی امور غیر مرتبط با وظایف اصلی کارگزینی برای واحدهایی همچون روابط عمومی و حسابداری(از قبیل استخراج اطلاعات پرسنلی)
17- دریافت دستوالعمل ها و بخشنامه های جدید از دانشگاه، و اقدام برابر آنها و در صورت لزوم اصلاح اقدامات پیشین که مطابق با بخشنامه جدید نمی باشد
18- اطلاع رسانی توسط ابلاغیه ها و بخشنامه ها به مراکز تابعه بنا بر نیازهای داخلی و دستور مدیریت و یا بر اساس قوانین جدیدی که از سمت دانشگاه ابلاغ می گردد.
19- بازدید های دوره ای از مراکز تابعه در حوزه وظایف و اختیارات کادر امور اداری جهت کنترل نظم حضور و غیاب پرسنل و پایبندی مسئولین نسبت به هماهنگی های ایجاد شده بین مسئولین اداری شبکه و ایشان
20- مراجعه حضوری به دانشگاه در قالب ماموریت اداری جهت پیگیری امور مربوطه و شرکت در جلسات
چشم انداز کارگزینی
با توجه به گسترش اختیارات و وظایف واحد امور اداری و باتبعه آن واحد کارگزینی و همچنین با توجه به خارج شدن امور اداری مالی از حالت سنتی به مدرن و ماشینی و اهمیت ویژه مدیریت جدید کشوری به طرح تکریم ارباب رجوع در چند ساله اخیر ، بایسته است خدمات روتین این واحد سریع تر و دقیق تر در اختیار مدیران و البته اربابان رجوع قرار بگیرد.
در نتیجه تلاش بر این است که با عنوان بندی و مکانیزه کردن وظایف محوله با امکانات موجود و همچنین بهبود روش ها و بازنگری در روند انجام کار برای دستیابی به مسیری که ما را سریعتر به مقصدی دقیق تر برساند ، بتوان علاوه بر انجام وظایف قانونی کارگزینی , در پیشبرد اقداماتی که این این واحد بعنوان یکی از واحد های پشتیبانی انجام می دهد موثر واقع گردد.و ما قادر باشیم هم زمان, اثربخشی و کارایی را از لحاظ درست انجام دادن کار در مسیر اقدام و همچنین به موقع و دقیق به سرانجام رساندن آن را هدایت کنیم.