فعالیت های مربوط به کارگزینی

1- مکاتبات اداری مربوط به امور پرسنل شبکه بهداشت و مراکز تابعه با دانشگاه و معاونت های مربوطه(مربوط به تبدیل وضعیت ، ارتقا گروه،انتصاب،انتقال و ماموریت،تخلفات ، بازنشتگی،اعلام نیاز.........)

 

2- صدور احکام کارگزینی(احکام دوره ای مثل تغییر حقوق و مزایا،ارتقا گروه،برقراری و حذف فوق العاده ها،انتصاب،تبدیل وضعیت،مرخصی بدون حقوق و اعاده بخدمت،استعلاجی...)

 

3- صدور ابلاغ(مشمولین لایحه خدمات پزشکان و پیراپزشکان،پرسنل جدیدالاستخدام،ابلاغ های داخل سازمانی ...)

 

4- دریافت،ثبت و محاسبه مرخصی و پاس های کارمندان

5- برگذاری کمیسیون پزشکی و ابلاغ نتایج آن به ذینفعان

 

6- دریافت گواهی انجام کار و ماموریت های پرسنل مراکز و ستاد شبکه و تحویل به حسابداری

 

7-توجیه پرسنل ورودی جدید(طرحی/جدیدالاستخدام،انتقال و مامورین ورودی) از لحاظ مسائل مربوط به کارگزینی و کارمندان

 

8-انجام امور مربوط به بازنشستگان

 

9-گزارش حضور و غیاب به مدیریت و پیگیری تخلفات انضباطی پرسنل

 

10- پردازش و ارسال درخواست های پرسنل به دانشگاه و یا سازمان های دیگر(گواهی اشتغال بکار،امکانات رفاهی،عدم نیاز پزشکان،....)

 

11- تهیه لیست پول لباس پرسنل مشمول و تحویل به حسابداری شبکه

 

12- مکاتبات با اداراتی همچون اداره برق ، گاز ، آب ،  بیمه

 

14- تامین گزارشات و آمارهای دوره ای و یا موقعیتی جهت تصمیم گیری مدیران و یا به درخواست معاونت ها و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه

 

15- ارسال مدارک مورد نیاز به دانشگاه جهت  تشکیل پرونده آموزشی پرسنل جدید

 

16- ایفای نقش پشتیبانی در بعضی امور غیر مرتبط با وظایف اصلی کارگزینی برای واحدهایی همچون روابط عمومی و حسابداری(از قبیل استخراج اطلاعات پرسنلی)

 

17- دریافت دستوالعمل ها  و بخشنامه های جدید از دانشگاه، و اقدام برابر آنها و در صورت لزوم  اصلاح اقدامات پیشین که مطابق با بخشنامه جدید نمی باشد

 

18- اطلاع رسانی توسط ابلاغیه ها و بخشنامه ها به مراکز تابعه بنا بر نیازهای داخلی و دستور مدیریت و یا بر اساس قوانین جدیدی که از سمت دانشگاه ابلاغ می گردد.

 

19- بازدید های دوره ای از مراکز تابعه در حوزه وظایف و اختیارات کادر امور اداری جهت کنترل نظم حضور و غیاب پرسنل و پایبندی مسئولین نسبت به هماهنگی های ایجاد شده بین مسئولین اداری شبکه و ایشان

 

20- مراجعه حضوری به دانشگاه در قالب ماموریت اداری جهت پیگیری امور مربوطه و شرکت در جلسات

 

 

چشم انداز کارگزینی

 

با توجه به گسترش اختیارات و وظایف  واحد امور اداری و باتبعه آن واحد کارگزینی و همچنین با توجه به خارج شدن امور اداری مالی از حالت سنتی به مدرن و ماشینی و اهمیت ویژه مدیریت جدید کشوری به طرح تکریم ارباب رجوع در چند ساله اخیر ، بایسته است خدمات روتین این واحد سریع تر و دقیق تر  در اختیار مدیران و البته اربابان رجوع قرار بگیرد.

در نتیجه تلاش بر این است  که با عنوان بندی و مکانیزه کردن وظایف محوله با امکانات موجود و همچنین بهبود روش ها و بازنگری در روند انجام کار برای دستیابی به مسیری که ما را  سریعتر به مقصدی دقیق تر برساند ، بتوان علاوه بر انجام وظایف قانونی کارگزینی , در پیشبرد اقداماتی که این این واحد بعنوان یکی از واحد های پشتیبانی انجام می دهد موثر واقع گردد.و ما قادر باشیم هم زمان, اثربخشی و کارایی را از لحاظ درست انجام دادن کار در مسیر اقدام و همچنین به موقع و دقیق به سرانجام رساندن آن را هدایت کنیم.

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن