برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدردر پارک شقایق شهرستان ورامین
به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری واحد سلامت روان مرکز بهداشتی ودرمانی شهید مدنی وامام سجاد (ع) . . .
برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدردر نمازجمعه شهرستان ورامین
واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر . . .
برگزاری کلاس آموزشی تغذیه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان ورامین
به همت کارشناسان تغذیه در تاریخ 24 و25 /6/93 کلاس آموزشی با موضوع تغذیه زیر 5 سال . . .
برگزاری همایش پیشگیری از سوءمصرف مواد واعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت ودرمان ورامین
واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اقدام به برگزاری همایشی با موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد و معرفی مواد جهت 100 نفر از والدین به همراه فرزندان تحت پوشش اداره کمیته . . .
برگزاری همایش مهارت های ارتباطی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط واحد سلامت روانی ،اجتماعی واعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین
به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با موادمخدرهمایشی تحت عنوان آشنایی با مهارت های ارتباطی وبا هدف پیشگیری از سوء مصرف مواد توسط واحد سلامت روانی واجتماعی واعتیاد مورخ 1/4/94 جهت 110 نفرپرسنل محترم بهداشتی شامل بهورزان . . .
برگزاری کمیته تغذیه و پیشگیری از اختلالات ناشی از ید در دفتر معاونت بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان ورامین
به همت واحد تغذیه بهداشت خانواده کمیته تغذیه و ید با حضور اعضاءدر تاریخ 27 خرداد ماه سال جاری در دفتر معاونت شبکه بهداشت ودرمان برگزار گردید ...
مصاحبه از پذیرفته شدگان دوره اول آزمون بهورزی در آموزشگاه بهورزی ورامین
مصاحبه از پذیرفته شدگان دوره اول آزمون بهورزی شهرستانهای ورامین ، پاکدشت و پیشوا ؛ توسط اعضای کمیته جذب دانش آموز بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه در 5 و 6 خرداد ماه سال جاری انجام شد ...
برگزاری کارگاه مهارتهای ارتباطی توسط واحد سلامت روانی ،اجتماعی واعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین
به همت واحد سلامت روانی واجتماعی واعتیاد مورخ 6/3/94 لغایت 7/3/94 کارگاه مهارتهای ارتباطی توسط واحد سلامت روان جهت پرسنل ستادی وکارشناس مسئولان ستاد برگزارگردید ...
حضور معاونت محترم بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی و همراهان در فرمانداری شهرستان ورامین
روز پنجشنبه 7 خرداد ماه سالجاری جلسه ای در سالن فرمانداری شهرستان ورامین برگزار گردید در این جلسه که باحضور فرماندار محترم جناب مهندس خوانساری ، دکتر عرشی معاونت بهداشتی دانشگاه ، دکتر پاشائی قائم مقام ریاست دانشگاه شهید بهشتی و هیئت همراه ، دکتر بختیاری ریاست شبکه بهداشت ودرمان ورامین و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید ...
بازدیدگروهی از مرکز ریحان آباد
درروز چهارشنبه 6خرداد ماه سال جاری معاونت بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان ورامین دکتر شاکری به همراه کارشناس مسئولین . . .