شرح وظایف سرپرست بیمه روستایی:
- پایش و نظارت براساس چک لیست جهت پزشکان خانواده و مامای بیمه روستایی
- پیگیری پرداخت به موقع حقوق پرسنل تیم سلامت
- برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت آموزشهای بدو خدمت پزشکان و ماماها
-پیگیری و بررسی ثبت نسخ الکترونیک
- استخراج آمار بار مراجعات به پزشکان و ماماها و خدمات پاراکلینیکی
- برنامه ریزی مدون جهت آموزش پزشکان و ماماها
- ارائه مشکلات اجرایی و اعتباری در ستاد اجرایی برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده
- پیگیری مشکلات سیستم ارجاع در ارئه خدمات سطح 2 و پاراکلینیکی
- ارسال ماهیانه لیست حضور و غیاب ، جابحایی ، جایگزینی و کشیک تیم سلامت
- رسیدگی به شکایات پزشکان سطح یک از پزشکان متخصص سطح دو طی مکاتبات لازم
- رسیدگی به شکایات مردمی و شوراها
- تمدید قرارداد با پزشکان بیمه روستایی
- برگزاری جلسات متعدد در زمینه بررسی و مرتفع ساختن چالشهای اعتباری ، مالی ، دارویی و...
- رسیدگی به مشکلات داروخانه های خصوصی مراکز مجری برنامه
- بازدید در معیت ریاست محترم مرکز از برنامه پزشک خانواده درمراکز مجری برنامه وانتقال مشکلات برنامه به ایشان
- پیگیری تامین پزشک وماما جهت مناطق مختلف
- برنامه ریزی جهت آموزش بدوخدمت پزشکان خانواده وماما
- برنامه ریزی جهت ادغام پایش فنی در برنامه پزشک خانواده با پایش فنی مرکز بهداشت
- تنظیم لیست کارانه ستادی وپرداخت آن
- تنظیم و تهیه قراردادهای بخش خصوصی
- ارسال آمار ماهیانه و سه ماهه به معاونت بهداشتی و بیمه خدمات درمانی
- اطلاع رسانی از بخشنامه ها و دستورالعمل های جدید جهت پزشکان و ماماهای بیمه روستایی
- تحویل و بررسی نسخ داروخانه های بخش خصوصی
- شرکت در جلسات معاونت بهداشتی و بیمه خدمات درمانی استان
- هماهنگی با مسئولین و کارشناسان بیمه خدمات درمانی شهرستان
-انجام پایش مشترک با اداره بیمه سلامت از مراکز مجری برنامه
- ثبت مرخصی پزشکان و ماماهای بیمه روستایی و برنامه ریزی جهت جایگزین پزشک یا ماما
- جذب پزشک و ماماها و برنامه ریزی جهت کمبود پزشک خانواده و بیمه روستایی
- ارسال ماهیانه گواهی کار جهت دریافت حقوق و مزایای پزشکان و ماماهای بیمه روستایی
- مکاتبه ، بایگانی ، رسیدگی به نامه های و پوشه های واحد بیمه روستایی و پزشک خانواده
جهت دانلود نسخه 022 دستورالعمل روی لینک زیر کلیک کنید