برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدردر پارک شقایق شهرستان ورامین
به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری واحد سلامت روان مرکز بهداشتی ودرمانی شهید مدنی وامام سجاد (ع) . . .
به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری واحد سلامت روان مرکز بهداشتی ودرمانی شهید مدنی وامام سجاد (ع) ، اقدام به برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی مورخ13/4/94 در محل پارک شقایق در ساعات قبل از افطار نمود در این نمایشگاه روانشناسان محترم آقایان بهزادی وضرغامی به سئوالات مراجعین پاسخ داده و به توزیع 600 عدد تراکت در 4 عنوان پرداختند .
نظر