• تاریخ انتشار : 1394/04/20 - 09:07
  • بازدید : 511
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدردر پارک شقایق شهرستان ورامین

به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری واحد سلامت روان مرکز بهداشتی ودرمانی شهید مدنی وامام سجاد (ع) . . .

به مناسبت فرارسیدن  هفته مبارزه با مواد مخدر واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیادشبکه بهداشت ودرمان ورامین با همکاری واحد سلامت روان مرکز بهداشتی ودرمانی شهید مدنی وامام سجاد (ع) ، اقدام به برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی مورخ13/4/94  در محل پارک شقایق در ساعات قبل از افطار  نمود در این نمایشگاه روانشناسان محترم  آقایان بهزادی وضرغامی به سئوالات مراجعین پاسخ داده و به توزیع 600 عدد تراکت در 4 عنوان پرداختند .

 

 

  • گروه خبری : اخبار یاهوئی
  • کد خبر : 21430
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن