مسئول امور اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین :
جناب اقای کچویی
شرح وظایف رئیس امور اداری
· کسب خط مشی ودستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه.
· اجرای صحیح مقررات وآئینامه ها ودستور العمل ها ومصوبات مربوطه.
· تهیه وتنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی.
· مطالعه وبررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر در مواقع لزوم.
· رسیدگی به پیشنهادات وتقاضای واصله مربوط به اموراداری و واحدهای تحت سرپرستی.
· تشریک مساعی با مقام مافوق وسایر مراجع مربوطه دراجرای آئینامه ها، بخشنامه ها ودستورالعمل ها درمواقع لزوم.
· انجام امور استخدامی و کارکنان جدیدالاستخدام ونظارت کلی براقدامات پرسنلی از قبیل استخدام، آزمایش، انتصاب، ترفیع، اضافه حقوق، ارزشیابی کار مستمرکارکنان، مرخصیها وغیره برابر آئیننامه های مربوطه.
· تنظیم ساعات کار کارکنان بانظر سرپرست مربوطه.
· مطالعه وبررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی.
· بررسی روشهای کارو ساده کردن مراحل انجام کارها از طریق حذف مراحل زاید وکنترل فرمها وتهیه فرمهای جدید.
· نظارت برکلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.
· تعیین وظایف وحدود مسئولیت سرپرستان واحدها.
· نظارت برحسن اجرای امور محوله بواحدها ورفع نواقص کارها.
· صدور دستورات وتعلیمات لازم به متصدیان مربوطه.
· تهیه گزارشات لازم متضمن پیشنهادات اصلاحی جهت تجدید نظر در اداره وروشهای مورد عمل.
· شرکت در کمیسیون های مختلف، سمینارها وجلسات.
· امضاء مکاتبات.
· پیشنهاد انتصاب وانتقال کارکنان تحت سرپرستی به واحدهای دیگر وهمچنین تصمیم گیری درمورد.
· مرخصیها ومأموریتها و.... کارکنان مذکور.
· انجام سایر اموریکه درحدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع میگردد.
· تهیه گزارش فعالیتها، پیشرفتها، مشکلات جهت سرپرست مربوطه.