مسئول امور اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین :

جناب اقای کچویی

 

 

شرح وظایف رئیس امور اداری

 

 

·         کسب خط مشی ودستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه.

·         اجرای صحیح مقررات وآئینامه ها ودستور العمل ها ومصوبات مربوطه.

·         تهیه وتنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی.

·         مطالعه وبررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر در مواقع لزوم.

·         رسیدگی به پیشنهادات وتقاضای واصله مربوط به اموراداری و واحدهای تحت سرپرستی.

·         تشریک مساعی با مقام مافوق وسایر مراجع مربوطه دراجرای آئینامه ها، بخشنامه ها ودستورالعمل ها درمواقع لزوم.

·         انجام امور استخدامی و کارکنان جدیدالاستخدام ونظارت کلی براقدامات پرسنلی از قبیل استخدام، آزمایش، انتصاب، ترفیع، اضافه حقوق، ارزشیابی کار مستمرکارکنان، مرخصیها وغیره برابر آئیننامه های مربوطه.

·         تنظیم ساعات کار کارکنان بانظر سرپرست مربوطه.

·         مطالعه وبررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی.

·         بررسی روشهای کارو ساده کردن مراحل انجام کارها از طریق حذف مراحل زاید وکنترل فرمها وتهیه فرمهای جدید.

·         نظارت برکلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.

·         تعیین وظایف وحدود مسئولیت سرپرستان واحدها.

·         نظارت برحسن اجرای امور محوله بواحدها ورفع نواقص کارها.

·         صدور دستورات وتعلیمات لازم به متصدیان مربوطه.

·         تهیه گزارشات لازم متضمن پیشنهادات اصلاحی جهت تجدید نظر در اداره وروشهای مورد عمل.

·         شرکت در کمیسیون های مختلف، سمینارها وجلسات.

·         امضاء مکاتبات.

·         پیشنهاد انتصاب وانتقال کارکنان تحت سرپرستی به واحدهای دیگر وهمچنین تصمیم گیری درمورد.

·         مرخصیها ومأموریتها و.... کارکنان مذکور.

·         انجام سایر اموریکه درحدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع میگردد.

·         تهیه گزارش فعالیتها، پیشرفتها، مشکلات جهت سرپرست مربوطه.

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن