• تاریخ انتشار : 1395/05/20 - 09:31
  • بازدید : 214
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه بهداشت کشاوزان و دامداران با مشارکت کلینیکهای گیاه پزشکی ،اداره جهاد کشاورزی و بخشداری جوادآباد ورامین

به همت واحد بهداشت حرفه ای در تاریخ 11 مرداد ماه سالجاری جلسه ای با حضور مدیران عامل کلینیک های گیاه پزشکی،نماینده اداره جهاد کشاورزی ،نظام مهندسی کشاورزی ،معاون بخشدار جواد آباد ،رییس مرکز بهداشت شهرستان ...

به همت واحد بهداشت حرفه ای در تاریخ 11 مرداد ماه سالجاری  جلسه ای با حضور مدیران عامل کلینیک های گیاه پزشکی،نماینده اداره جهاد کشاورزی ،نظام مهندسی کشاورزی ،معاون بخشدار جواد آباد ،رییس مرکز بهداشت شهرستان ،کارشناس مسوول و کارشناسان بهداشت حرفه ای معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کارشناس مسوول و کارشناسان بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت ورامین در محل دفتر مدیریت این شبکه برگزار گردید.در این جلسه ضمن بیان معضلات بهداشتی واحدهای کشاورزی  و دامداری توسط نمایندگان شبکه بهداشت و درمان ورامین و بحث و تبادل نظر اعضای جلسه در این خصوص نهایتا نتیجه جلسه در 7 بند مصوب و اعضا متعهد به انجام شدند.

لازم به ذکر است بازدید مشترک کارشناسان بهداشت حرفه ای و نمایندگان کلینیک های گیاه پزشکی و جهاد کشاورزی در خصوص محل های عرضه سموم ،دامداریها و کشاورزیها و همچنین نمونه برداری ازمحصولات کشاورزی و بررسی سلامت آنها از مصوبات این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار یاهوئی
  • کد خبر : 34722
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن