• تاریخ انتشار : 1395/05/16 - 08:04
  • بازدید : 202
  • تعداد بازدید : 46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دومین جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذاوداروشهرستان ورامین

به همت واحد بهداشت حرفه ای جلسه ای در تاریخ 23تیر ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ورامین برگزار گردید.در این جلسه که با حضور معاون سیاسی فرمانداری . . .

به همت واحد بهداشت حرفه ایجلسه ای در تاریخ  23تیر ماه سالجاری  در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ورامین برگزار گردید.در این جلسه که با حضور معاون سیاسی فرمانداری (رییس جلسه) ،مدیر شبکه بهداشت ودرمان (دبیر جلسه) ، کارشناس مسئولان بهداشت حرفه ای و محیط و مسئولان ادارات شهرستان (اعضای جلسه) برگزار شده بود علاوه بر طرح مشکلات بهداشت محیطی ،مسایل مختلف بهداشت حرفه ای ازقبیل مشکل آب آشامیدنی واحدهای کشاورزی –دامداری و صنعتی ازجمله مجتمع دامداری دمزآباد و منطقه صنعتی خیرآباد و مسایل ایمنی وبهداشت کارگاههای ساختمانی مطرح و مقرر گردید همکاریهای لازم توسط اداره جهاد کشاورزی ،اداره صنعت ،معدن وتجارت ،بخشداری جوادآباد و شهرداریها بعمل آورده شود.

  • گروه خبری : اخبار یاهوئی
  • کد خبر : 34570
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن